GAAAAAAAHHHHH!

Jag tror jag precis åt ett gammalt ägg igen. Eller inte gammalt för det kollade jag, men inte helt fresch. Liksom gulan var typ hård. Och nej, det var innan jag hade tillagat skiten. Gulan var hård alltså.

"Men Hanna varför åt du det då?"

"Men inte fan vet jag? Behöver tänja lite på gränserna, känna mig lite levande, get wild and crazy liksom."

Gaaaah, vad denna slentrian och detta vintermörker gör mig destruktiv och störd. Gick på pilates för att bli lugn i själen. Och allt jag fick var liksom att jag åt ett gammalt ägg. För att leva lite. Nu kommer jag börja spy. Alldeles snart. Och ni sitter där ute i stugorna och föraktar mig och min dumdristighet. Tänker att dom där spyorna får hon allt ta. Den dumma lilla bruden. Eller så kanske ni kan förstå? Vad slentrian och vintermörker gör med en människa. Och kanske kanske kan ni känna lite sympati med mig när jag snart börjar spy.

Gaaah, spooooooooon me! Ligg lite på mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spy lilla flicka! Spy!

Så mår du bättre sedan.

Jag håller handen.

Kram.

2010-02-01 @ 22:17:16
Postat av: Lotta

Jag älskar dig Hanna, för att du är en underbart rolig människa! Lovely och lite pussar och kramar åt ditt håll! :)

2010-02-02 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0