Family first

Familjen är det bästa jag har. Mina vänner är min familj. Blood-Familjen och Friend-Familjen blir en stor fin familj.

Friend-Familjen har jag redan lyckats lura till Stockholm (Emma och Marina undantaget). Blood-Familjen har det inte gått lika bra med.

The mamas and the papas + lillebror. Kom till mig och storebror. 

Låt oss bo i ett kollektiv och äta spenatsoppa. Like one big happy family.


The papas + lillebror. Happy times!


The papas + jag. Sollis-hänget-på-perrong.


Jag + the mamas. Fika-Boden-mega-bakis-hänget.



Kommentarer
Postat av: obla..

VAR är du å mama på fotot?? är frågan..

2010-02-20 @ 22:12:15
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Retro caféet. Baksidan. O ja.

2010-02-20 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0