Den osminkade sanningen

Jag är ju helt galet bra på att steka quornfiléer kl 22 på kvällen. 

Ibland önskar jag att jag hade en man som gjorde det åt mig. Oftast inte. Få människor älskar sina quornfiléer så dränkta i soja som jag gör. 

Temperaturen är nere på 15,2 grader. Luktar sommar lång väg. Imorgon går jag wild and crazy och sportar endast ett par tights istället för två (två får en faktiskt att se ganska tjock ut).

Imorgon ska jag nog "rasa" över något. Jag är allmän jävligt arg just nu. Exempelvis så skojade jag med Sara idag och bad henne köpa en semla till mig då hon ändå skulle till affären. Sara tog det för vad det var, ett skämt, och sket i semlan. Visst fan blev jag förbannad ändå. För att hon inte köpte en semla. Nej, jag är inte riktigt klok. Jag inser det oftast själv.

Jag måste nog inleda Projekt: Rädda Hammarbytröja! snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0