Cry me a river

Hjärta, smärta, pms och skit.

Pms får mig givetvis att vilja äta allt som kommer i min väg. Så jag gör det. Pms får mig givetvis att vilja gråta för varje liten vacker sak. Så jag gör det. Ständigt vattnigt tårfyllda ögon, vilket kanske säger att det är mycket som är vackert? Speciellt filmen som Marina skickade när Elsa kryper för första gången. Fy fan vad jag bölade. My little baby! Inser att jag måste åka till Jönköping typ nu eller övertala Marina att flytta till Stockholm.

Givetvis får detta hela mig att svälla över av känslor. Och jag är galet needy. Vill att alla ska älska mig, ta på mig, vara nära mig, hålla om mig lite, ligga lite på mig. 

Och jag längtar efter sommaren. Jag är så galet trött på att vara vinterful.

Och jag undrar verkligen var min t-shirt som det stod Don't Hassel The Hoff på. Jag vet iofs att den nog brann upp men den försvann liksom långt innan det, sommar 2008 eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0