Sjuk sjukare sjukast

Oh my fucking god!

Under fredagen blev jag freaking sick. Hosta, feber, ont i halsen, ont i magen, snorig, täppt. Fasiken andra gången på några månader. Jag hatar det! Jag är inte van! Har fan inte varit sjuk sedan typ andra året på gymnasiet. Eller om det var första?! 

Har sovit hela helgen. Den vakna tiden har jag sett The Wire. Vilket resulterade i att jag bara har drömt om att jag är med i den serien. Jag har sålt knark. jag har horat, jag slagits. Åhej asså! Relativt jobbigt att vakna upp till verkligheten.

Inga piller från apoteket hjälpte. Hur mycket jag än har knaprat. 

Lägenheten ser ut som en knarkarkvart. Luktar jävligt unket.

Imorgon ska jag försöka ta mig till jobbet. Har aldrig haft en sjukdag i hela mitt liv och har fan ingen lust att börja nu.

Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0