Jävla jidder helvetes bajs!

Precis när jag var på väg att härligt slumra in i natt så hör jag ett oroväckande brummande från köket. Sen smäller det som fan. Kutar in i köket där det stinker bränd jävla plast och giftiga freoner och kylskåpet har dött. Och det är vatten överallt. 

Gjorde ett dumt försök med att fixa proppen som gått och då smällde det ännu jävla högre och luktade ännu mer bränt.

Nu sitter jag hemma utan att ha fått tag i min jävla hyresvärd med en kyl och frys full med ruttnande mat.

För i helvete vad jag inte orkar med detta nu!!!!!

Insåg även att jag inte har en brandvarnare, vilket borde vara en dödssynd om man har varit med om det jag har varit med om tidigare. Och då kunde jag inte sova om kylskåpshelvetet skulle börja brinna.

Bajs bajs bajs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0