FESTIVAL PEPP

Wiho!!! Äntligen äntligen Way Out West. Gaaaaaaaaah!!!

The National, Wu-Tang, Local Natives, The XX, Soundtrack, Lykke Li, M.I.A, Chemical Brother, Girls, The Drums, Jens Lekman, Iggy Pop, Broken Bells, Beach House, Miike Snow, Håkan, LCD Soundsystem, Marina & The Diamonds, Caribou m.m m.m.

Hörde jag EPISKT??? Tror tamigfan det asså.

Hur ska jag hinna med? Med festivaldeltagare kommer bli leds på mig. Men det är okej. Det är faktiskt det. Jag kan leva med det. För jag kommer vara high on life.

Josie, jag kommer nu nu nu!

(Jag har bestämt ny strategi gällande packning. Packar allt imorgon på morgonen precis innan tåget går. På så vis tror jag att jag ska minimera risken att packa för mycket. Jag är inte så dum som jag ser ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0