Your protector's coming home

Äh, fy fan. Det är lipen idag. 

Victor. My darling baby, har lämnat arbetsplatsen. Vi firade av honom ordentligt. När vi var färdig med avfirandet traskade vi mot södra station hand i hand och pratade och pratade lite till. Jag älskar den människan och bara tanken på att inte få se honom varje dag dödar min själ. Jag älskar dig verkligen massor Victor. Forever in my heart.

Sen har vi my precious darling baby som jag saknar vart enda andetag jag tar. Där landgränser mot Norge, Bali, Thailand, Usa och så vidare alltid har hållit oss åtskilda. Jag saknar dig mest av allt. Ett "Jag saknar dig med" fick mig att lipa mer än allt. Varför kan vi inte bara vara tillsammans? Varför ska det vara så jävla svårt jämt? Vi har funnits där för varandra i över tre år, när blir det vår tur? Om någonsin. Du och jag. 

Laddar för Bajen imorgon. Egentligen är jag för full för att ens bry mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0