Way Out to tha fucking Weeeest!

Gled in på Way Out Wests hemsida idag och det jag såg fick mig att skrika rakt ut av lycka.

Hela min semester kommer planeras kring denna fabulösa festival. Vem ska med??? Seriöst, alla ska med! Kooooooom igen nu! 

Bjuds på; Girls, Local Natives, LCD Soundsystem, M.I.A, Miike Snow, The XX, Radio Dept, The National and many many more. Förhoppningsvis lyckas dom få dit ännu fler av mina favvo band. Främst taggad på The National som har gjort en av världens bästa skivor, Boxer. Det tog mig 1-2 år att ta mig igenom hela skivan och börja älska varenda låt hett. Idag kan jag inte tänka mig ett liv utan den skivan.

Den som bangar på att följa med mig dit kommer få utstå smädelser. 

http://www.wayoutwest.se/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vore mycket trevligt - skulle vilja se hela AdMa på semester samtidigt! :)

2010-04-06 @ 22:55:51
Postat av: Hanna

Let's do it!!!

2010-04-06 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0