Så där kroniskt värdelöst igen

Jag har en uppgift att styra innan påskfirandet hemma hos Josie imorgon. EN!!!

Jag ska göra västerbottensost-paj. Men givetvis är all jävla Vb-ost slut i hela jävla staden! Överallt! Jag måste alltså kravla mig ur sängen tidigt imorgon och ge mig ut på Vb-ost jakt. Jag ska hitta någon som har kvar lite av den osten i sitt lager. Hittar jag inte det tänker jag ta någon annan ost och helt enkelt ljuga och säga att det är Vb-ost.

Misslyckas finns inte i mitt vokabulär. Jag gör det inte!! Jag misslyckas inte. Någonsin. Om det så kräver en lögn så tänker jag leverera det jag har sagt att jag ska leverera. 

Hanna misslyckas inte. Hanna ger inte upp.

Nu tänker jag dock käka godis tills jag spyr. 

Ahh just ja. Måste komma ihåg att gå till systemet imorgon också. Och handla smör. Påminn mig gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0