Passion

Spenderat kvällen med att fundera på dom gamla kärlekarna i livet. Dom där förbenade kärlekarna som man inte vill släppa taget om. Som man naglar sig fast vid. För att tanken på att någon annan skulle kunna vara lika jävla fantastisk finner man ju löjeväckande. 

Och allt jag önskar i livet är att uppleva den där extrema passionen igen. Den känslan som gör att man inte kan släppa dom. 

Och vad jag önskar ännu mer är att jag iaf skulle komma ihåg hur det känns men det gör jag inte.

Snart kommer jag typ börja skrika och slåss med första bästa snubbe bara för att uppleva lite passion och angry sex.

Kommentarer
Postat av: Emma

Borsgård verkar ha hittat svaret.



http://kryddhyllan.blogspot.com/search?q=beigekappan

2010-04-19 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0