Kräk-godis

Åt precis en godis som smakade kräk, alltså spya, inte manliga idioter. 

Bet i den och insåg att godisen smakade precis som det som brukar komma upp ur min magsäck när jag sticker fingrarna i halsen för att jag är för full.

Jag orkade dock inte resa mig från soffan och spotta ut godisen så jag svalde den.

Nu mår jag mer illa än jag brukar göra när jag är jätte full på grund av en sketen liten godis.

Och plötsligt känns mitt liv tomt och meningslöst för att jag är så dum att jag svalde skiten. Plötsligt känner jag mig som en dum dum lite människa som svalde skiten. Och det ger mig ångest. 

Och msn funkar inte. Vilket får mig att vilja gråta. Orkar inte leta efter vad felet med msn är heller utan trycker bara på försök igen ungefär varannan minut. Samtidigt funderar jag över varför det inte finns något alls att se på tv denna långfredag.

Ni kan ju påminna mig om att jag ska hämta ut mitt nya modem imorgon också. Och att jag ska handla Vb-ost och smör. Men det har jag ju redan nämnt.

Försök igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0