In och ut!!

Igår var det magiskt på Söderstadion. Hoppade och skrek i 95 minuter. De sista 5 var fasiken extas! Hade jag bara en sladd till telefonen så skulle jag bjussa på sköna bilder.  

Kallt var det dock, trots att jag och Jossan lyckades smussla ut två Irish Coffee från en pub. Fyllde på med öl. Men fortfarande kallt som satan.

Trillade in genom dörren hemma kring 22.45. Insåg att klockan skulle ringa 5.15. Blev lite tjurig. Gick inte att sova p.g.a. mega uppspelthet. 

När klockan ringde ville jag avlida. Var på plats på centralen klockan 6.40. Hoppade på ett X2000 till Hallsberg med Jossan och hälsade på vårt lagercrew där. Var en grym dag.

Avslutade Hallsberg besöket med att dricka vin på ett hak. Köpte chips och godis som vi tröck i oss på tre sekunder sen sussade vi sött hela vägen tillbaka till Stockholm.

ÄNNNTLIGEN HEMMA! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla du! Kram tilda

2010-04-22 @ 21:42:58
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0