I love you so much it hurts sometimes!

Skulle bara ta ett glas vin för att fira in påsken. Blev betydligt mer än så, en sittning på 6 timmar. Typ som vanligt. Ingen människa kan ju NÅGONSIN ha lyckats med bedriften att endast ta en öl eller ett glas vin? Om det finns ett sådant exempel så vill jag fan ha bevis!! Det är helt enkelt fysiskt omöjligt.

Nu är jag hemma iaf. Ska kasta mig ner i soffan alternativt sängen och sova sönder skiten. Sova sova sova.

Imorgon blir det staden med Jo-hoe. Bruttan ska gifta sig nämligen! Till sommaren. Och här ska förberedas med sko och klänning och hela konkarongen. Galet STORT!

Grattis Johanna och Jocke! Jag kommer gråta floder! I love you!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jacob är faktiskt en av dom där. Man känner sig lurad när han frågar om man ska "med på en öl" och det visar sig att han faktiskt menade en. beertease är vad det är, Om inte sånt lämnar ärr i själen så vet jag inte vad. Hälsa grattis till Johanna! lots of love!

2010-04-01 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0