Hjälp sökes!

Nu har jag tränat 3 dagar i rad. Det är väl mer än vad de flesta mäktar med? Jag är helt jävla blå på knäna från att ha legat och krälat på golvet i diverse övningar. Ser galet ut. Ser ut som en h*ora som stått på knä och s*ugit så förbannat mycket k*k! Nu blir det fan vila i någon dag.

Klockan 20.17 slängde jag ner häcken i soffan med nylagad böngryta.

Hur i helvete kan folk ha barn med ett heltidsjobb? Hur fan hinner dom med? Hur får dom ihop det? Jag får ju inte ens ihop min tid med jobb, träning, umgänge och fylla. Tiden räcker inte till. 

Jag behöver en städerska! Eller kanske en nanny med tanke på att min mentala status ligger på typ fjortis så snart det blir vår. Städar en nanny också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0