Den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.

Jag satt en timme och femton minuter på södra station från kl. 5. Jag frös häcken av mig. Och jag var så jävla törstig att jag funderade på att dricka mitt egna urin. Sån jävla missberäkning. 

Kom hem kl. 6.45. Och insåg att min säng hade blivit claimad av andra. Jag bah myyyys och kröp ner i soffan och försökte läsa bok i mörkret.

Och Joel Alme igår var gemytligt. Alldeles för få låtar dock.

Jag har en gnutta bakisångest idag över saker som jag har sagt och ett par sms jag har skickat. Men men, det var länge sedan jag betedde mig som en fjortis i fyllan så jag lever med det.

Nu tänker jag spendera dagen med att lyssna på denna låt på repeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0