Två är alltid bättre än en.

Idag har jag tampats mot magkatarr och flottig lugg. Jag är fascinerad över att jag överlevde. Främst eftersom det inte blev en endast liten kopp kaffe p.g.a. tidigare nämnde katarr. Hur fungerar folk utan kaffe? Kl. 17 prick gav jag upp arbetandet och fixade några mackor till Mattias. Sedan begav vi oss mot pendeln och hem hem hem (inte Mattias dock, han har åtaganden rörande träning i Sollis). Nu har jag kokat mig lite fisk eftersom jag inte klarar av stekt mat p.g.a. tidigare nämnda katarr. Känns vuxet på något vis.

Nu lägger jag mig i fosterställning och knaprar Omeprazol tills jag blir frisk. Jag tror på att överdosera. En legend som lever kvar sedan Umeåtiden. Två är alltid bättre än en. Så jag kör på två Omeprazol. Istället för en.

Håll tummarna att jag är fit for fight innan torsdag. Jag behöver peppen. Nu mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0