Svinis på intågande månne?

Pappa ringde och pratade om svininfluensavaccin. Vi kan säga att han pratade sig varm om dess fördelar. Jag intog ju givetvis min negativa attityd mot hela svinis grejen och hävdade att dess existens endast är någon form av pr-trick.

Men sen tror jag att jag tackade nej till sex. Eller jag vet att jag gjorde det.

Och hostade upp nåt av odefinierbar karaktär. 

Så kanske är det svinis jag har? Eller så är det bara mitt behov av ensamhet som talar? Och det faktum att jag inte har rökt på flera dagar?

Men lite oroad är jag. Körtlarna i halsen känns lite svullna trots allt. Och jag är en gnutta förstoppad trots överkonsumtion av linfrön. Är det svinis-symptom?

Kommer jag inte till jobbet imorgon så är jag död.

Kommentarer
Postat av: Fat Matt

Sluta snacka... Nu tar vi kämpegreat vaccin så vi kan worka tills vi dör... Oslo är koshligt!!!

2009-09-14 @ 00:10:31
Postat av: M

Här är det snorigt och ont i halsen. Hörde om en lista på symptom för svinis. Den borde jag ju läsa och se hur många rätt jag prickar in....=)

2009-09-14 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0