Sockerluder!

Vinade med Sara efter jobbet. Hon gör mig hel när jag är trasig. Glad när jag är ledsen. And so on. 

Idag snappade hon upp ett nytt ord på tuben, givetvis av kidsen; Sockerluder. Helt genialt. Jag tänker mig givetvis att det är ett ord som används för brudar i tonåren som precis har fått p-piller hull. Då ser det lätt ut som att man har ätit en snarrapåse för mycket eller två. Jag gjorde då sannerligen det. Hampus pratar fortfarande om mitt p-piller hull. Speciellt när jag hade på mig mina gråa Savannah byxor. Dom var inne då. Och framhävde sannerligen mitt p-piller hull. Nuförtiden har jag iaf vettet att dölja sådana skavanker efter bästa förmåga.

Sockerluder kan användas på mig än idag. Just nu sitter jag exempelvis lite salongsberusad och käkar naturgodis. Väntar mest på att True Blood ska börja egentligen och behöver sysselsättning. Jag har längtat som ett barn längtar efter jultomten efter True Blood. En hel timme kvar dock. Vad fasiken ska jag göra tills dess?

Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0