Nu ska vi prata om ett svin igen.

Den vidriga människan som hörde av sig förra veckan för lite sex hörde av sig igår igen. För att kontrollera att jag inte har sagt till någon att han har hört av sig till mig.

För det vore ju fasligt om någon visste om det. Då kan han ju inte fortsätta spela fulspel med varenda tjej där ute. Det är likadant som det alltid har varit. "Säg inte till någon att du har varit med mig". "Säg inte till någon att jag har hört av mig".

Jävla svin. Jag hoppas att verkligheten snart tar en stor tugga av din röv.

Jag är för gammal för denna skit.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha vad är det här för människa? Du skulle ha kontrat med att du var havande med hans barn. Och sen ringt hans mamma för att säga samma sak.

2009-09-22 @ 10:28:59
Postat av: Marina

Typ dö!!

2009-09-22 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0