Jag vet inte om jag ska spy eller skratta?!

Gud vilket förvirrat känslotillstånd jag befinner mig i. Jag såg Svenska Hollywoodfruar på trean. Vilket spektakel. Vilka miffon. Jag är road och förskräckt på samma gång. Skräckblandad förtjusning har fått en helt ny innebörd för mig!

En käkar brosk för att inte få cancer, en lär sina söner skjuta med skarpladdade vapen medan tuttarna åker på sniskan, en pratar goja och kallar vännerna tjocka, en tycker allt är äckligt och smutsigt, en sätter på läppstift 50 gånger per dag, en tycker att det är en kvinnas plikt att suga av mannen för att han vill det osv. osv. 

Jag vet inte om jag kan dö lycklig nu eller om jag kommer dö av förskräckelsen? Förvirringen är total. Men jag kan inte låta bli att längta tills nästa måndag.

Nedan är Anna och Paul Anka. Vilket spektakel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0