Jag tror jag måste spy!

Det var en mycket trevlig kväll igår. Spenderade kvällen med tre fantastiskt män med utsökt klädsmak och hyfsat spritsinne. Dock dålig musiksmak men det har jag överseende med. Häng på bögklubb med rom och cola. Dance dance dance så håret blev en rusig boll av svett.

Idag är jag en skadad hjälte. Funderar seriöst på om jag har en spricka i handleden. Foten är en gnutta blå efter att Nils rejsat över den när vi körde någon hisstävling. Det är drygt två liter öl på min silktopp som endast får kemtvättas. Jag luktar som att jag har rökt tre ciggpack, vilket tyvärr är en möjligt. Jag måste ligga på rygg och inte röra mig för att undvika att vomitera. Jag har ingen aning om var mina strumpbyxor har tagit vägen.

Jag måste inta mat inom drygt 3 minuter annars kommer jag svimma och sen spy och kvävas av mina spyor. Dock vill ha ha kokt ägg. Och det tar ju minst 10 minuter. Fan. Kan någon ringa om en halvtimme och se om jag lever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0