I wanna die.

Idag är allt tråkigt. Inget kan göra mig glad. Inte ens godis. 

Sverige - Malta matchen tråkar ut mig mer än något annat. Boring boring. Dock blir Karim skyldig mig en lunch om Sverige vinner med 1-0 eller 2-0. Så därför ser jag den. Matchen alltså. Även fast den är tråkig. Tråkar ut mig. 

True Blood ikväll. Jag tror det kan göra mig glad. Men det är ju tre timmar dit. Kanske en prommis runt sjön tills dess? Risken finns dock att omgivningen tråkar ut mig så jävla mycket att jag måste dränka mig själv.
Jag har tråkigt. Har ni förstått det?

Men jag vill inte göra nåt. Jag vill bara att det ska KÄNNAS roligt.

Denna bild roar mig dock lite. Och jag tänker att jag borde bli full. Då har jag roligt. Även i mitt egna sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0