Honey, I'm home!

Söderhäng med Nisse P och Andreas. Lägenhetsvisningar och cappuccino med bulle.

På väg till en lägenhet som Nils ville titta på snubblade vi över en visning av en annan liten lägnehet. 22 kvm och fullständigt bländande fantastisk. Jag blev kär. Hade jag haft ett lånelöfte i min ägo hade jag gått bananas, slagit näven i bordet och gapat "DEN ÄR MIN!!! KOSTA VAD DET KOSTA VILL". Ordet cravings har liksom fått en helt ny innebörd för mig.

Jag skulle givetvis vara tvungen att sälja hälften av mina möbler för att få plats. Men vem fan behöver möbler? När man kan bo i en lägenhet som ligger i ett hus byggt 1884, med vita trägolv och kakelugn? Jag hade kunnat sova på golvet. Var jag ska förvara alla mina kläder är ett problem som får lösas senare.

Där i mitt favoritområde på söder hade jag blivit lycklig. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan trösta dig med att det säkerligen spökar där. 1884 liksom

2009-09-21 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0