Hallå?! Hur snygg är jag inte då?

Jag var och hyrde alldeles för många filmer i filmbutiken. Blir oftast så då jag får beslutsångest och vet att en endaste liten film absolut inte tillfredsställer mitt filmbehov. Köpte med mig nödvändigheter som chips och godis. Som jag givetvis har ätit av tills jag nu mår illa.

Anywho, kassörskan bad om mitt leg som jag genast fiskade upp ur jackfickan.

Kassörskan: Detta ser inte ut som du (med en mycket skeptisk blick)
Jag: Nej, det är så att jag blir snyggare med åren (otroligt glatt för att någon äntligen uppmärksammar mina framsteg)
Kassörskan: ?????? (höjer även ögonbrynet frågande)
Jag: Nähä? Inte? Jahadå, ha en trevlig kväll (väldigt sur)

Fattar nada liksom? Är jag inte snyggare nu? Lite fräschare? Lite blondare? Watta fuck? ÄR DET BARA JAG SOM SER DET???


Kommentarer
Postat av: Anonym

You look damn fine Littie lady! Oslo funkar ;) du borde flytta hit. Mycket mer uteserveringaR. Och mer gemytlisch så att säga. Min första kommentar btw... :P

ps. Kommer sent på monntag....

2009-09-13 @ 02:27:15
Postat av: Hanna

Yey! Jag är grymt sugen på Oslo. Det får bli nästa projekt.



Ja, jag vet att du blir sen på måndag och det är ju ganska sorgligt för övrigt. Men men, så går det när man svirar på i Oslo.



Fint att du kommenterar halv tre på natten. Var du full? =)

2009-09-13 @ 11:00:33
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men för övrigt. Skulle du inte sakna mig om jag flyttade till Oslo???

2009-09-13 @ 11:24:24
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nej, nu är jag nykter. Det var trevligt, norrmännen är givmilda och kämpetrevliga.

2009-09-13 @ 12:30:19
Postat av: Fia

Haha, jag måste bara tacka för det hårda och långa skratt du bjöd på när jag läste inlägget. Sjukt påhittigt att komma med en sån kommentar i en videobutik!



Fia

2009-09-15 @ 11:03:50
URL: http://borntobewild.blogg.se/
Postat av: Hanna

Well, jag är här för att roa er.

2009-09-15 @ 21:42:07
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0