Grey is the new black? Eller hur var det nu?

Jag har fortfarande tråkigt. Så jag bestämde mig för att göra en förändring. Dvs. den största förändringen av alla. Jag bestämde mig för att måla naglarna i en annan färg än rött?! Watta fuck tänker ni nu. Och ja, jag kan nog hålla med.

Grått var ju jävligt bra i teorin. Jävligt grått i praktiken. Vet inte ens om färgen är grå? Den kan gå lite åt det blåa hållet?! Mattias, imorgon plockar du fram dina "PMS kartor" och grejer och så bestämmer vi vart färgen hör hemma. Vilken kategori liksom. Blått/grått. Grått/blått. Need to know.

Men jag ska ge detta en chans. Jag är i stort behov av förändring. Något måste liksom hända.


Kommentarer
Postat av: Kuttii

Ja, det har jag och jag har lämnat CV där och pratat med butikschefen :)

Puss.

2009-09-11 @ 12:41:45
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0