Detta med att vara kronisk värdelös

Jag är kroniskt värdelös.

Igår sov jag i soffan hela kvällen. Idag har jag sovit i soffan hela kvällen.

Vaknade för en stund sedan och tröck lite chokladpudding för att bli en gnutta sockerchokad och lyckas vara vaken ett tag till så jag slipper vakna klockan sex imorgon. Hela grejen med att det är helg är ju att man kan sova länge. Men jag lyckas oftast vakna tidigt och måste sitta och titta på tv-shop eller ordjakten eller nåt annat skit medan jag äter frukostmackan eftersom det är den enda skiten som visas den tiden på lördagsmorgonen.

Tyvärr. Jag orkar inte skriva nåt roligt. Jag är uttömd på rolighet.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Vi visste inte ens att dom fotade för det. Vad är det som inte är okej??

2009-09-05 @ 02:36:24
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0