Dark, you can't come soon enough for me

Var på jobbet alldeles för länge. Det var mörkt när jag äntligen gick. Jag gillar det. Mörkret. 

Har precis insett att jag ska hålla någon form av utbildning/presentation imorgon. Vet fortfarande inte vad jag ska säga? Vad jag ska prata om? Hur jag ska lägga upp det? När ska jag ta itu med det månne? Jag har förträngt det så långt bak i huvudet så det finns inte.

Jag äter mackor med jordnötssmör istället. Många. Gott. Orkar inte tänka mer. Vill bara vara. Se kriminalserier. Dricka te. Låtsas som att jag inte måste göra det jag ska. Och äta lite mer. Jag har mens får äta hur mycket jag vet. Så magen blir ännu mer svullen. 

Jag är inte arg längre. Bara likgiltig. Uttråkad. Disträ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0