Dagens sista: Since I've lost what I had to gain

Jag har ätit naturgodis i den grad att jag vill spy. Och jag som kände mig smal idag?! 

So You Think You Can Dance istället för Seinfeld. Snacka oflyt. Jag tror jag är den enda i Sverige som inte följer dansprogrammet. Tycker rent ut sagt att det suger. Seinfeld däremot. Kan man lita på i alla lägen. Utom nu då. När jag behöver det som mest.

Så vad gör jag istället? Youtubar lite music och hoppas på att hitta något som beskriver hur det känns. På riktigt. Men det går sisådär. 

Men dagens sista är bra, Groove Armada - Hands of time. Bra låt (skrev först kåt, hm) att sova till. Det är vad jag levererar nuförtiden. Sovlåtar.

Jag drömde om dig i natt. Det var vackert. Sen vaknade jag och var kissnödig. Hoppas på repris i natt. Utom kissnödigheten dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0