Dagens dilemma

Jag sitter i soffan. På ungefär samma plats där jag har suttit i ett dygn. Och funderar på om det är ok att gå till affären i exakt samma sunkiga kläder som jag hade på mig när jag gick till affären igår? Ska dock lägga till en mössa till outfiten eftersom håret numera är en boll av tovor och smuts. Är det ok? Eller är det bara sorgligt? Regnar gör det också.

Jag har bestämt mig för att inte umgås idag heller. Jag behöver ensamhet. Av den enkla anledningen att jag är alldeles för arg/irriterad/whatever för att träffa folk. Samhällsfara I am. Någon kan åka på spö. Jag tror även att jag har lyckats med konststycket att sluta tänka. Jag har inte tänkt en kvalificerad tanke på ett dygn.

Ska fixa lite grönsaker i ugnen och dra på en rulle till. Är uppe i 3-4 rullar redan nu på ett dygn. Definitionen är oklar då jag sov storadelar av den fjärde filmen. Och sedan har sett två filmer med ett halvt öga. Två filmer har jag verkligen verkligen tittat på. Det borde därför sammantaget bli drygt 3-4 filmer. Kanske 3,25 filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0