Bring me some fire.

Jag tvättar. Ska även städa är tanken. Men tanken tråkar ut mig så jävla mycket att jag blir alldeles trött. Så jag läser lite bloggar istället.

Tänker gör jag också. Lite på sådant som är väsentligt. Men mest på saker som är rent oväsentliga. Som vart likmaskar egentligen kommer ifrån? Finns dom som små ägg i kroppen redan eller vad? Eller varför russin, som är torkade vindruvor, heter russin? När all annan torkad frukt har behållit sitt ursprungsnamn, som aprikoser och fikon? Eller varför Ola helt plötsligt har bestämt sig för att gå 40 dagar utan sex och onani? Obegripligt. Förklaring hade varit på sin plats. Googla orkar jag inte.

Städa var det. Om jag bara visste i vilken jävla ända jag ska börja? Uppgiften i sig är rent övermäktig. Jag behöver hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0