Are you made of stone?

Jag kom precis från jobbet. På riktigt. En fredag och allt. Jobb fram till 22.45 drygt. Sa jag att det är fredag? Eller det kanske ni redan visste? Visserligen drack vi vin medan vi jobbade och åt chips (ingen middag), men vi jobbade lika fullt.

Dock är det rätt ok. Mina arbetskamrater är min andra familj. 

Nu blir det bajsa, duscha och äta. I den ordningen. Sen kanske lite bok? Sen antagligen lite fosterställning och sova söder säng? Om jag nu inte somnar i soffan.

Fy satan vad jag är smutsig.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tusen Tack och Puss!!!

2009-09-18 @ 23:59:15
Postat av: Hanna

Allt för dig min sköna böna

2009-09-19 @ 22:43:14
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0