Antiklimax

Satte mig med en kopp te för att se Kommissarien och havet. Insåg efter 10 minuter att jag läst boken. Som vanligt.

Men som tur är köpte jag två nya böcker idag. Så jag kan återgå till bokläsandet igen. Två böcker har redan hunnits med i helgen. Om jag aldrig drack alkohol och var bakis så skulle jag vara världens smartaste människa. Jag skulle uteslutande spendera min tid med att läsa. 

För övrigt är det ju helt jävla värdelösa skådisar med i Kommissarien och havet. Sen ser det ut som att alla röster är dubbade. Typ som den där störande Josef eller vad han heter i Beck-filmerna. Gud så störande. Det är inte bara min sändning det är fel på? 

Kommentarer
Postat av: ola

tack tack tack tack tack att nån annan anmärker på det..........och relaterar till Beck-tysken! :) så sjukt dåligt...de lanserar miniserien som en HÖJDARE....sen står dom ute vid havet och bara dubbas... Kanske för blåsigt med en mick där ute...kommissarien är jag osäker på men HON var då svensk...

2009-09-21 @ 11:52:54
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alla skådisar utom den danska är ju svenskar. Det är det sämsta jag har sett. Jag skäms över svensk filmindustri. Patetiskt.

2009-09-21 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0