And then I died a little

Idag hade jag gråten i halsen. Allt kändes jobbigt. Allt kändes tomt. Hopplöst. Hjälplöst. Bajsigt. Och håret var skitigt. Försökte svälja ner gråten med en Magnus. Det funkade föga. 

Gick och köpte nya blommor för att bli lite glad. Det hjälpte lite. Sen lagade jag chili. Och det hjälpte lite till. Snart är jag nog helt återställd från den ångest som tisdagar generellt ger mig och livets förbenade tyngd som har vägt på mina axlar de senaste dagarna. Otroligt hur andra människor har en tendens att förstöra för en.

Och ja, det är en tandborste jag har i käften på bilden nedan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Liten,



Du gjorde i alla fall min dag när du kom med en icelolly till mig på lunchen. Så fint av dig. Körde ned den så långt som möjligt i svalget för att bedöva det halsonda. :) Önskar jag kunde göra dig lite glad. Kram!

2009-09-01 @ 20:27:38
Postat av: Hanna

Hahaha, imorgon kommer allt var bra min kära Camilla.



Bra att jag gjorde dig lite gladare. Gör allt för sötnos och guldlock.

2009-09-01 @ 21:25:38
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Din blotta uppenbarelse gör mig glad.

2009-09-01 @ 21:30:00
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Patte

Hallo!

Vad är det för tatuering som du ligger inne med på foten?



Mvh Patte

2009-09-03 @ 19:27:02
Postat av: Hanna

Patte, kan lägga upp bild senare. Den är awesome.

2009-09-04 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0