Oh dear ångest!

Jag hade planer på att ta till vara på dagen.

Men sen sov jag inget i natt. Ångesten bara letade sig in överallt. Sen var jag trött trött trött. Och ångestladdad.

Gick och köpte varmrökt lax och naturgodis. Hyrde He's just not that in to you.

Och det mantrat ska jag upprepa för mig själv hela kvällen; he's just not that in to you, he's just not that in to you, he's just not that in to you, he's just not that in to you. Kanske sänker jag en vinare samtidigt. Det verkar logiskt på något vis.  

Mår illa av allt naturgodis gör jag också. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men gumman då!! Tänk om jag bott där eller du här! Då hade jag kunnat komma och äta lite godis och slurka lite vin! :) eller vara duktiga och släpat dig på en promenad istället för att fundera allt för mycket på den där karln (vemdetnuär)hehe.

2009-11-01 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0