Och ropen ska skalla: Måndagsmys till alla!

Speciellt ska jag ropa för jag är leeeeeedig. High five för måndagsmys! Snart dårå. Jag inser nämligen att det fortfarande är söndag. Helt har det inte brunnit i huvudet.

Coco - Livet före Chanel var en riktig höjdar rulle. Fullständigt briljant, fullständigt hänförande, fullständigt jätte mys. "Jag tänker aldrig gifta mig, inte med någon". And she didn't.

Nu väntar vi alla på att Ola ska tala om sitt förhållande som han inte talar om. Han pratar bara i koder i bloggen och det är ju mer frustrerande än något annat. Om du nu inte vill vika ut det hela i bloggen så föreslår jag att du ringer mig och talar om hur luggen ligger för jag HATAR att inte veta. Just nu läser jag bara mellan raderna. Jag må vara en fena på det, men jag vill ha det i klarspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0