Maximal otur!

Jag äter naturgodis till middag. Och lite musli. Jag är inte helt nöjd med det.

Försöker baka bröd. Skulle vara en liter filmjölk i. Jag hällde i hallonfil. Fick springa till affären och köpa vanligt fil. Skrapade bort hallonfilen och hällde på den vanliga. Nu står skiten i ugnen. Ser inte alls ut som det brödet Marina bakade. Jag är inte en fena på detta brödbakande. Fast då hade jag ju maximal otur med hallonfilet (hey jag är från Norrland vi har inte Arla där, blir lätt fel). Hoppas bara brödet är färdigt snart så jag kan äta det istället för naturgodis. 100 min ska det vara i ugnen. Är inte det lite i överkant? En 30 min är väl mer överkomligt? Hm.

Snart kommer mamma och pappa. Familjehelg. Är inte det fabulöst så säg? Imorgon blir det musikal och grejer. Hairspray. STORT! Och jag ska vara ledig på måndag. Har inte haft en ledig dag sedan september 2008. STORT (igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0