Mä ja, helvetet har frusit till is

Jag lockade med Sara till SATS på lunchrasten och spontan signade oss för ett dyrt gymkort. Det var väldigt spontant och väldigt pang på. Men, ska det göras så ska det göras ordentligt. Imorgon kör vi första passet. PANG PÅ! Jag skulle vilja säga att jag tror det håller i sig i en månad, men då kortet gäller ett år och är dyrt, så är det fan i mig bara att bita ihop. Här ska det fås valuta för slantarna.

Jag laddar med sushi, godis, en öl och en halv cigg. 

(Anledningen till denna gymgrej tror jag mest beror på att jag upplevde en existentiell kris utan dess lika under natten. Plågades av grav ångest och framtidsoro. Sov inte en blund. Jag var helt enkelt inte nöjd med mig själv. Jag lipade lite. Om det känns bättre med ett gymkort? Hell ja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0