Kör bara köööööööööör!

Jag har varit och tränat det första styrkepasset på kanske en si så där 5 år. Känner redan nu att jag inte kommer kunna lyfta armarna över huvudet imorgon. All good. Sara försöker även tvinga på mig någon form av detox, ingen alkohol och shit. Jag vägrar i sten. Sån skit tror jag inte på. Man tränar väl för fasiken för att man ska kunna ta sig en fylla lite då och då? En snarra påse lite här och där? En pizza? 

Nåväl, jag firade det hela med gröt, ägg och choklad. Det tycker jag var en bra kompromiss. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men hallå, nu blir det ju att lägga in din sida på min blogg :) Tzatsikipulvret hade hon köpt utomlands! Men hon trodde man säkert kan köpa på nån utländsk butik, de kanske har nåt sånt! Annars kan man ju köpa pulvermix till ditt, typ estrella, vid chipsen, och blanda det med kesella! Gott! Jo, cardio blir ju din grej, kanske morgonprom om du hinner/orkar ibland!? Men bra att kombinera med 1-2 lättare styrkepass i veckan så du får upp lite muskler som du ville ha. Missa aldrig en måltid, är mellan måltiderna, så det blir 3e timme, då är kesella 1% med lite fun light och keso i bra, brukar sätta i bär eller nötter för att piffa till! :)

2009-10-15 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0