Jag är tydligen en fena på peppen!

Idag blev jag framröstad som en av de mest peppande människorna på företaget. Jag är helt enkelt en fena på det där med peppen. Och här har jag gått omkring och trott att jag är en bister bitterfitta och så är jag egentligen en sprudlande peppmaskin. Vad fan hände kan man ju fråga sig? Och främst NÄR hände detta? Jag har inte alls noterar förvandlingen.

Chefen verkade lite förvånad. Eller inte förvånad. Men det var lite oväntat. Han undrade när jag hade hunnit med att peppa. Och det undrar jag också? Förvånad är bara förnamnet. 

Jag frågade om jag kunde få en glass för att jag är så bra på att peppa. Chefen svarade inte. En löneförhöjning hade också varit på sin plats. Kanske läge att ta upp det? Och verkligen trycka på peppen jag bidrar med.

Om folk sympatiröstade på mig så vore det för sorgligt. Möjligheten finns dock.

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0