Inkompetenta jävla miffon!

Inkompetenta jävla mudderverk.

Går inte ens att handla mat längre utan att stöta på mupps.

Kassörskan: Vad är det här?
Jag: Kålrot
Kassörskan: Vad är det här?
Jag: Palsternacka 
Kassörskan: Och det här?
Jag: Rödbetor
Kassörskan: Tihi hihi, jag är inte så bra på rotsaker!

Eh. Nä. DU ÄR HELT JÄVLA INKOMPETENT!! Hade hon frågat vad morötterna hette hade jag fasiken klappat till henne. Helt sjukt ju. Det är ju som att någon skulle jobba i klädbutik och inte veta vad en mössa är, eller ett skärp eller byxor osv. Om hon nu inte vet vad rotsaker är så får hon väl för fasiken ta sig en tur förbi grönsaksdisken och plugga på lite. GÖR OM, GÖR RÄTT!! 

Gaaaahhhh, var fan är världen på väg? Måste man snart börja ha grönsakslära i skolan? För kidsen verkar ju inte veta vad det är. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötnos.

2009-10-24 @ 18:17:57
Postat av: Claudius

Haha.....fantastiskt! För övrigt skrek jag "ACCEPTERA!!" åt en telefonförsäljare som inte förstod orden; "jag är inte intresserad". Jag fick upprepa det minst 5 gånger. Detta då han hela tiden svarade med "varför inte!?" Jag var på väg att under några mikrosekunder trycka ner han i marken med ord som inte finns av denna värld. Tur jag kan behärska mig i vissa situationer. Appropå idioter.

2009-10-24 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0