I don't wanna feel like I don't have a future

Jag tog mig en springtur idag. Den första på tre månader. När jag var färdig vill jag spy, bajsa och svimma samtidigt. Jag sitter fortfarande och väntar på den där sköna känslan ska infinna sig. Än så länge håller den sig borta. Jag önskar verkligen att jag var en sådan människa som tycker att träning är kul. But I don't. Men jag måste ju försöka. Förfallet är inte längre hanterbart.

I övrigt känns mitt liv tomt, meningslöst och tråkigt. Jag sitter och väntar på att nåt ska hända men inget händer. Tror inte det är den bästa av strategier, men jag är för trött för att komma på något bättre.

Jag ska ta mig ett snack med Gud och be om att inte gå under.

Och jag vill att du ska vara min.

Kommentarer
Postat av: Wigga

stinker det inte höstdepp över Hanna nu? Bättre att vakna upp 4 för att det är sånt kosmiskt oväder utanför mitt fönster att....Jag sover inte :) kooolare att ligga i nattsvart mörker, knappra på tangenterna å höra det helt osammanhängande regnet piska till och från.. Hösten är här

2009-10-07 @ 05:12:23
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0