Happy weekend!

Var kvar på jobbet till kl. 21.30 igår. På en fredag. Och när jag avvek från platsen så var fortfarande några tappra och duktiga medarbetare kvar och slet. Fy satan. Åkte hem med en svullen magkatarrs mage och ögon som gick kors av trötthet. Jag la mig och sov i soffan. Mer spännande än så blev det icke.

Fick en Iittala ljushållare som pris för att vara bästa pepparen. Inte glass direkt. Eller löneförhöjning. Men jag är nöjd över att vara pepp istället för bitterfitta. Trots att jag känner mig mer bitterfittig än pepp. Det är bra att jag är bra på att dölja bitterheten bakom en fasad av pepp. Shit. En helt ny värld har öppnat sig.

Såg precis på nyheterna. Och insåg igen varför jag inte ska titta på nyheterna. Nu är jag irriterad på en massa saker, i klass med rotavdrag och räntehöjningar. Mer om det senare. Måste dricka en kaffe för att lugna mig.

Ola hävdar fortfarande i sten att han aldrig skulle kunna leva med mig. Jag tycker det är jätte konstigt. Så jag tycker alla lämnar en kommentar i fältet nedan och förklarar hur enkelt det är att leva med mig.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej,



Ville bara säga att det var stort polispådrag igår efter ett rån vid Vikingterminalen. Och - att det var skottlossning strax innan Tomteboda/Solna. Det är alltså fortfarande stor möjlighet att vi var mitt i (eller nära i alla fall) skottlossningen. Tur att vi inte gick ut från Libanesen. :)



Ha en skön lördag nu Sötnos.



Kram, C

2009-10-10 @ 13:04:49
Postat av: Hanna

We could have died! Nära ögat denna gång.



Jag tycker vi flyr till Libanesen så fort det krisar. Där är vi trygga.

2009-10-10 @ 13:13:10
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0