Freaking sick sicko!

Jag har tränat mig sjuk. Ja, alltså inte bulimisk eller anorektisk eller liknande. Utan, hm, förkyld. Sånt kan hända. Det har någon medicinstuderande berättat för mig en gång. Därför är det sant.

Men jag vägrar låta den lilla petitessen stoppa mig och har därför smällt i mig två Ipren och en Alvedon. Funderar på att toppa med en Treo. Jag SKA stå ut lite cardio och ett corepass. Så är det bara. Sara får köra mun mot mun om jag skulle kollapsa.

Jag har nämligen Acne jeans för 10 000 spänn som ligger och skräpar i min garderob. Om en månad så ska dom glida på mig lika lätt k***n glider in i en uttjänt h**a. Och hör sen.

Börja nu inte gnata om någon jävla fara med att träna när man är sjuk. Då lackar jag fan i mig ur! Här ska det bara stöttas.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag stöttar dig Hanna!! Enda gången jag INTE tränar är vid feber eller himla ont i halsen, halsen är lite farligt område :) Kör på, bränn ut skiten!

2009-10-19 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0