En natt. I ett liv.

Var hos Sara och  såg fotboll. Blev pissed över resultatet. Botade det med rödvin.

Efter kl. 24 drog jag och Nils från Sara och Christan. Hamnade på Riche och tittade på snygga människor och drack drink. Dom spelade Stone Roses med Made of Stone och jag körde The Monkey Walk. Träffade min high school sweetheart som inte alltid var så sweet. Men all good. 

Ringde Olof som jag inte sett på hundra år. Mötte upp honom på Fasching och dansade till lite soul och drack Heineken på flaska. Jag träffade en söt snubbe med nygjord tatuering. Han fick mitt nummer. Tror ej han kommer ringa då han gav mig onda ögat när jag senare kramade Olof. Taskig timing. The story of my life.

Sen grät jag en skvätt. I hopplöshet. Nils kramade mig. Jag satte mig själv i en taxi och pratade fotboll och monogami med den trevliga taxichaffisen. Blev på lite bättre humör. Sedan lyssnade jag på Flogging Molly kl. 4.30 på natten när jag kom hem och grät lite till. Så att jag såg ut som en panda.

Idag har jag sovit och sedan sovit lite till. Och typ ätit lite. 
Marie och Sara

Sara och Christian


Roligt att titta på folk på Riche

Mer folk

Me and my man

Kommentarer
Postat av: SophR

vilken high school sweetheart ?

2009-10-13 @ 23:37:07
Postat av: Hanna

Fredrik U

2009-10-14 @ 20:19:51
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0