Dagens sista: Give love!

Jag har läst Marilyn Manson och googlat seriemördare. Jag börjar bli en gnutta psyko. Återigen är det den där perversiteten för tragiska livsöden som driver mig. Fascineras å det grövsta. Dock inte bra för min mentala hälsa kan jag tänka mig. Och Mansons dekadenta och destruktiva livsstil fascinerar mig alldeles för mycket och påminner om en tid när tänja på gränserna var mitt främsta nöje. Jag kryddade det hela med att se Fallet på ettan. Handlade om Hagamannen. Ännu ett psyko. Men fick mig osökt att tänka på Umeå. Igår saknade jag Umeå.

Därför får en låt från Shout Out Louds live spelning på Shape Up! i Umeå bli dagens sista. Och låten blir Tonight I have to leave it. Det var en av de bästa utekvällarna i Umeå. Jag, Sara, Emma, Olof och André skrek Give Love i kapp och dansade som aldrig förr. 

Give love!



Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastiskt!

2009-10-13 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0