Crack hoe deluxe!

Jag är fortfarande så tråkig att klockorna stannar. Tränar, jobbar, tränar, jobbar. Inget däremellan. GAAAHHHHH!

Kom hem efter kl. 20 efter ett cardiopass och ett litet möte med en PT. Fit fit fit. 

Halvglor på Mammas Pojkar eller vad du ni heter, petar näsan och försöker mitt bästa att se ut som en crack hoe med rufsigt hår, smink under ögat och avskavt nagellack. Jag tycker jag lyckas exceptionellt.

Försöker även, via sms, hetsa Mattias (som är kvar på jobbet) att ta av sig naken och springa runt i lokalen. Han verkar inte nappa. Alls. Tråkigt.

Jag ger er CRACK HOE DELUXE!



JAG GER ER HOMEBOY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖÖÖG MUSIK!!!!

2009-10-29 @ 21:51:11
Postat av: Hanna

VARFÖR ÄR DU INTE NAAAAAAAKEN?

2009-10-29 @ 21:56:59
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0