And your love is standing next to me

Aw med flickvännerna; BFF Sara, Josie, Dani-girl och Cam Cam. Fint. Trevligt. OCH SÅ VIDARE.

Jag droppade nog en liten bomb med mitt (ganska) plötsliga (troliga) (tidsbegränsade) samboskap. Eller sammanboendeskap (skillnad?). Eller fan-och-hans-jävla-moster-skap. Vem bryr sig egentligen? Konstigt är det. Plötsligt är det. Vem fan vill bo med mig liksom? Vi får se hur det blir. Eller om det blir nåt? Senare i så fall.

Mitt hjärta är kanske någon annanstans? På fel ställe. Där det ger mig dåligt samvete. Komplicerat. Och jobbigt. Men du du du, mitt hjärta slår för dig. Förstår du det? Vet du det? Ser du det?

Jag och Sara bekantade oss med Kaptenen Morgan igen. Morgan is my friend, Morgan understands. Sara är stolt över mig, får mig att bli tårögd. Men jag är mest stolt över henne också. Duktig. Och fin. Och bra bra bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0