Sweet sunday

Jag älskar att prata med Nisse P. Han tell me like it is. Och när Nisse P säger att jag ska sluta med något eller skärpa mig. Ja, då gör jag det. Så jag slutar. Med det dåliga. För Nisse P säger det.

I övrigt hängde vi utanför hans nyinköpta lägenhet vid Mariatorget. Han har inte tillträde till den än. Men vi kände lite på atmosfären. Det var trevligt där utanför porten. Trots regn. Sen fikade vi lite för mycket på Rival. Sen tog vi en promenad arm i arm i regnet. Episkt.

Sen åkte jag hem och lagade lasagne. Och klippte lite i mitt slitna hår.

Ganska bra söndag om jag får säga det själv.

 

Kommentarer
Postat av: ola

och Nisse Klock har färgat håret ser jag :)

2009-11-23 @ 14:45:29
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0