Så som det är, så som det borde vara

Jag och flickvännerna a.k.a. the ladies a.k.a. the homegirls och drog till Najdisch för att kolla in hennes lilla bebbe.

Najda bjöd på vin och nötter istället för hallonsaft och gräddtårta. SÅNT GILLAS! Annars blir det ju ofta lite ångestladdat och krystat kring ett nyfött barn. Nu blev det mer lite festligt. Och avslappnat. Och jag gillar vin så på det stora hela var det en mycket lyckad kväll. Och ja, bebben var en cutie! Och tyst. Främst tyst.

Nu sitter jag i soffan lite halvlullig och avnjuter en halvljummen skål med nudlar. FREAKING HIGHLIFE! Imorgon knegas det och tränas det i vanlig ordning.

Lutar kanske mot ett tidsbegränsat samboskap i början av 2010. Jag slåss med ångesten. Måste känna lite på det hela. TIDSBEGRÄNSAT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0